Mit arbejdsliv

Jeg er målrettet, resultatorienteret og søger altid løsninger, der ved hurtige og effektive metoder skaber slutresultater uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Jeg er af den overbevisning, at arbejdsprocesser altid kan optimeres, og at evaluering af arbejdet derfor er med til at klarlægge, hvor der kan forbedres.

Ansatte skal have de bedste arbejdsforhold og en chef de har tillid til. Desuden mener jeg, at medarbejderne skal inddrages i beslutninger, så de får medansvar i det daglige arbejde.

Du er velkommen til at kontakte mig på enten mail eller over telefonen.
[email protected]
(+45) 29 88 95 82

Thomas Duerlund

Erfaring

  • 2019

     
  • 2017 2019

     

    Marketing Automation Consultant hos ONE Marketing A/S

    Opgaver:
    Support og sparring med kunder angående deres markedsføring
    Udvikling af kunders email marketing og multichannel markedsføring
    Lead på nyeste produktopdateringer og -lanceringer fra IBM Watson Campaign Automation (Acoustic Marketing Cloud)
    En del af ONE’s Web & Social team, der er ansvarlig virksomhedens hjemmeside og sociale medier
    I samarbejde med Solutions-afdelingen at implementere IBM Marketing løsninger for kunder, herunder IBM Watson Campaign Automation (Acoustic Marketing Cloud) og IBM Campaign (Unica)

    Udbytte og erfaring:
    Indgående kendskab til IBM Watson Campaign Automation (Acoustic Marketing Cloud) og IBM Campaign (Unica)
    Erfaring med projektledelse og teamwork på større projekter
    Mailsegmentering og splittests
    Nye trends inden for multichannel markedsføring
    Forretningsudvikling i forbindelse med omnichannel markedsføring

    Jeg er også med i Digitale Tankers podcast, hvor jeg snakker om omnichannel i dette afsnit: digitaletanker.com/episode-61-omni-channel/

  • 2016 2017

     

    Marketing Automation Specialist hos ONE Marketing A/S

    Opgaver:
    Support og sparring med kunder angående deres markedsføring
    Udvikling af kunders email marketing og multichannel markedsføring
    Lead på nyeste produktopdateringer og -lanceringer fra IBM Watson Customer Engagement
    En del af ONE’s Web & Social team, der er ansvarlig virksomhedens hjemmeside og sociale medier
    I samarbejde med Solutions afdelingen at implementere IBM Marketing Automation for kunder

    Udbytte og erfaring:
    Indgående kendskab til IBM Marketing Automation og IBM Campaign
    Erfaring med projektledelse og teamwork på større projekter
    Mailsegmentering og splittests
    Nye trends inden for multichannel markedsføring
    Forretningsudvikling i forbindelse med omnichannel markedsføring

  • 2015 2016

    Email Marketing Specialist hos coop.dk

    Opgaver:
    Dagligt ansvar for opbygning, korrektur og udsendelse af mails på coop.dk.
    Lead genering: Indsamle og udbygge coop.dks permissiondatabase.
    Trække tal til ugentlig præsentation og gennemgang af performance.
    I samarbejde med CRM manager, forsøge at skabe DK’s bedste mailprogram.

    Udbytte og erfaring:
    Indgående kendskab til Responsys
    Analysering af KPI’er i forhold til mailmarketing
    Mailsegmentering og splittests
    Kendskab til HTML
    Projektledererfaring ift. lead kampagner

    Resultater:
    E-handelsprisen 2015 – Bedste B2C-virksomhed – online omsætning over 30 mio. kr.
    Danmarks bedste email marketing kampagner ifølge en undersøgelse udarbejdet af Dwarf

  • 2013 2015

    Webansvarlig hos coop.dk

    Opgaver:
    Klargøring af varer til salg på sitet, herunder ordne billeder i Photoshop, tjekke beholdning, skrive salgstekst, søgemaskineoptimering, tilføje vejledninger og tilknytte Youtube-videoer.
    Styring af Coop.dk’s kundeordresystem samt undersøge ordre for diverse fejl og svindel.
    Korrekturlæsning og oprettelse af mails, kataloger og kampagner, og sørge for at omtalte varer er oprettet og ordentligt præsenteret.
    Sparring med projektledere vedrørende interne systemer og optimering heraf.
    Oprettelse af varer i Coop.dk’s interne systemer, samt billedredigering i Photoshop.
    Procesudvikling af optimeringsmetoder til interne systemer via projektlederen og sparringen herom.
    Ansvarsbevidst om god online kundeservice og håndtering af fejlordre m.m.

  • 2011 2013

    Kontorelev m/ speciale i administration hos Coop Danmark A/S

    Jeg har fået et bredt kendskab til Coops afdelinger, herunder:
    Marketingsafdelingen med fokus på kontakt til butikkerne, indkøb af instore materialer,
    udarbejdelse af tilbudsavis til iPaper og ansvar for af nedskæring af tilbudsavisens
    distribution. Derudover ansvarlig for udsendelse mails omkring ugens madplan.

    Speditionen med ansvar for tolddeklaration og transport af varer fra Tyskland, Spanien,
    Portugal og Tyrkiet.

    Coop.dk, en del af salgsteamet med fokus på webshoppen, frugt og grønt abonnementer,
    Coop.dk tilbud til Samvirke samt Coop.dk tilbud til kædernes tilbudsaviser.

  • 2010 2011

    Souschef hos Coop Dagli’ Brugsen Grejs

    Opgaver:
    Turnaround af butik
    Ansvar for afdelingerne: vin, frugt & grønt, bake-off og dertilhørende udstillinger.
    Medansvarlig for butikkens vedligeholdelse og daglige drift, samt stedfortræder for uddeleren.
    Ansvar for personale, herunder ansættelse og afskedigelse samt personalesamtaler.
    Medansvarlig for ugeregnskab, salgsplanlægning og lønrapportering i Coops lønsystem, RAP.
    Bestilling af varer og kontakt til sælgere og leverandører.

    Udbytte og erfaring:
    Erfaring og indsigt i den daglige drift og vedligeholdelse af en virksomhed i detailbranchen.
    Udvikling af lederkompetencer via flere lederkurser, der alle har bidraget til personlig
    udvikling.
    Vigtigheden af at være alsidig leder, med fokus på udviklingen af medarbejdere
    Brugen af interne IT-systemer herunder lønsystemet RAP, Coops budgetprogram og systemer
    til måling af salg og avance (DataWarehouse)

    Resultat:
    Den ønskede turn around blev ikke opnået, pga. budget, bureaukratiske processer og infleksibilitet i lokalområdet.

  • 2008 2010

    Souschef hos Dagli’ Brugsen Fraugde

    Opgaver:
    Ansvar for afdelingerne: vin, frugt & grønt, bake-off og dertilhørende udstillinger.
    Medansvarlig for butikkens vedligeholdelse og daglige drift, samt stedfortræder for uddeleren.
    Ansvar for personale, herunder ansættelse og afskedigelse samt personalesamtaler.
    Medansvarlig for ugeregnskab, salgsplanlægning og lønrapportering i Coops lønsystem, RAP.
    Bestilling af varer og kontakt til sælgere og leverandører.

    Udbytte og erfaring:
    Erfaring og indsigt i den daglige drift og vedligeholdelse af en virksomhed i detailbranchen.
    Udvikling af lederkompetencer via flere lederkurser, der alle har bidraget til personlig
    udvikling.
    Vigtigheden af at være alsidig leder, med fokus på udviklingen af medarbejdere
    Brugen af interne IT-systemer herunder lønsystemet RAP, Coops budgetprogram og systemer
    til måling af salg og avance (DataWarehouse)

  • 2008 2008

    Salgsassistent hos Coop Dagli’ Brugsen Thor

    Opgaver:
    Daglig bestilling af varer til butikken.
    Opfyldning af varer i butikken.
    At sørge for at butikken altid leverede det bedste i form af sortiment og varer på hylderne.

    Udbytte og erfaring:
    Indblik i detailbranchen
    Læring om vigtigheden af rytmer og rutiner

Uddannelse

Frivilligt arbejde

  • 2016

     
  • 2016 2018

     

    Medlems af ungdomsudvalget i Søndersø Boldklub

    Søndersø Boldklub er en fodboldklub med hjemsted i Søndersø på Nordfyn. I 2012 har boldklubben et fodboldhold placeret i Fyns serie 2. Desuden har klubben ungdomshold fra u8 til og med u17. Klubben har i de seneste år haft en massiv tilgang af ungdomsspillere.

  • 2014 2016

     
  • 2013 2014

     

    Assistenttræner i Odense Boldklub for dame senior (Fynsserien)

    Opgaver:
    Medansvar for planlægning af sæsonen.
    Løbende at evaluere holdets præstationer, samt optimering af holdopstilling og spillemæssig
    strategi.
    Indsamling af statistik under kampe.
    Sparring med cheftræneren omkring disposition af de forskellige spillere før og under kampe.
    Ansvarlig for at finde sponsorer til holdet.

    Udbytte og erfaring:
    Indblik i foreningslivet fra en sportsklubs vinkel og sportens verden.
    Undervise og lære fra mig på en let forklarelig og pædagogisk måde.
    Individuel sparring med holdets spillere.

    Resultat:
    To andenpladser i Fynsserien samt oprykning til Dameserie Vest.