CV

Jeg er målrettet, resultatorienteret og søger altid løsninger, der ved hurtige og effektive
metoder skaber slutresultater uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Jeg er af den overbevisning, at arbejdsprocesser altid kan optimeres, og at evaluering af arbejdet
derfor er med til at klarlægge, hvor der kan forbedres.
Ansatte skal have de bedste arbejdsforhold og en chef de har tillid til. Desuden mener jeg, at medarbejderne skal inddrages i beslutninger, så de får medansvar i det daglige arbejde.

Du er velkommen til at kontakte mig på enten mail eller over telefonen.
[email protected]
(+45) 28 12 33 80

Erfaring

2018 –

Marketing automation konsulent hos ONE Marketing A/S

onemarketing.dk

Opgaver:

  • Support og sparring med kunder angående deres markedsføring
  • Udvikling af kunders email marketing og multichannel markedsføring
  • Lead på nyeste produktopdateringer og -lanceringer fra IBM Watson Customer Engagement
  • En del af ONE’s Web & Social team, der er ansvarlig virksomhedens hjemmeside og sociale medier
  • I samarbejde med Solutions afdelingen at implementere IBM Marketing Automation for kunder

Udbytte og erfaring:

  • Indgående kendskab til IBM Marketing Automation og IBM Campaign
  • Erfaring med projektledelse og teamwork på større projekter
  • Mailsegmentering og splittests
  • Nye trends inden for multichannel markedsføring
  • Forretningsudvikling i forbindelse med omnichannel markedsføring

2016 – 2017

Marketing automation specialist hos ONE Marketing A/S

onemarketing.dk

Opgaver:

  • Support og sparring med kunder angående deres markedsføring
  • Udvikling af kunders email marketing og multichannel markedsføring
  • Lead på nyeste produktopdateringer og -lanceringer fra IBM Watson Customer Engagement
  • En del af ONE’s Web & Social team, der er ansvarlig virksomhedens hjemmeside og sociale medier
  • I samarbejde med Solutions afdelingen at implementere IBM Marketing Automation for kunder

Udbytte og erfaring:

  • Indgående kendskab til IBM Marketing Automation og IBM Campaign
  • Erfaring med projektledelse og teamwork på større projekter
  • Mailsegmentering og splittests
  • Nye trends inden for multichannel markedsføring
  • Forretningsudvikling i forbindelse med omnichannel markedsføring

2015 – 2016

Email marketing specialist hos coop.dk

coop.dk

Opgaver:

  • Dagligt ansvar for opbygning, korrektur og udsendelse af mails på coop.dk
  • Lead genering: Indsamle og udbygge coop.dks permissiondatabase
  • Trække tal til ugentlig præsentation og gennemgang af performance
  • I samarbejde med CRM manager at skabe DK’s bedste mailprogram

Udbytte og erfaring:

  • Indgående kendskab til Responsys
  • Analysering af KPI’er i forhold til mailmarketing
  • Mailsegmentering og splittests
  • Kendskab til HTML
  • Projektledererfaring ift. lead kampagner

Resultater:

  • E-handelsprisen 2015 – Bedste B2C-virksomhed – online omsætning over 30 mio. kr.
  • Danmarks bedste email marketing kampagner ifølge en undersøgelse udarbejdet af Dwarf

2013 – 2015

Webansvarlig hos coop.dk

coop.dk

Opgaver:

  • Klargøring af varer til salg på sitet, herunder ordne billeder i Photoshop, tjekke beholdning, skrive salgstekst, søgemaskineoptimering, tilføje vejledninger og tilknytte Youtube-videoer.
  • Styring af Coop.dk’s kundeordresystem samt undersøge ordre for diverse fejl og svindel.
  • Korrekturlæsning og oprettelse af mails, kataloger og kampagner, og sørge for at omtalte varer er oprettet og ordentligt præsenteret.
  • Sparring med projektledere vedrørende interne systemer og optimering heraf.
  • Oprettelse af varer i Coop.dk’s interne systemer, samt billedredigering i Photoshop.
  • Procesudvikling af optimeringsmetoder til interne systemer via projektlederen og sparringen herom.
  • Ansvarsbevidst om god online kundeservice og håndtering af fejlordre m.m.

2011 – 2013

Kontorelev m/ speciale i administration hos Coop Danmark A/S

coop.dk

  • Jeg har fået et bredt kendskab til Coops afdelinger, herunder:
  • Marketingsafdelingen med fokus på kontakt til butikkerne, indkøb af instore materialer,
    udarbejdelse af tilbudsavis til iPaper og ansvar for af nedskæring af tilbudsavisens
    distribution. Derudover ansvarlig for udsendelse mails omkring ugens madplan.
  • Speditionen med ansvar for tolddeklaration og transport af varer fra Tyskland, Spanien,
    Portugal og Tyrkiet.
  • Coop.dk, en del af salgsteamet med fokus på webshoppen, frugt og grønt abonnementer,
    Coop.dk tilbud til Samvirke samt Coop.dk tilbud til kædernes tilbudsaviser.

2010 – 2011

Souschef hos Coop Dagli’ Brugsen Grejs

coop.dk

Opgaver:

  • Turnaround af butik
  • Ansvar for afdelingerne: vin, frugt & grønt, bake-off og dertilhørende udstillinger.
  • Medansvarlig for butikkens vedligeholdelse og daglige drift, samt stedfortræder for uddeleren.
  • Ansvar for personale, herunder ansættelse og afskedigelse samt personalesamtaler.
  • Medansvarlig for ugeregnskab, salgsplanlægning og lønrapportering i Coops lønsystem, RAP.
  • Bestilling af varer og kontakt til sælgere og leverandører.

Udbytte og erfaring:

  • Erfaring og indsigt i den daglige drift og vedligeholdelse af en virksomhed i detailbranchen.
  • Udvikling af lederkompetencer via flere lederkurser, der alle har bidraget til personlig
    udvikling.
  • Vigtigheden af at være alsidig leder, med fokus på udviklingen af medarbejdere
  • Brugen af interne IT-systemer herunder lønsystemet RAP, Coops budgetprogram og systemer
    til måling af salg og avance (DataWarehouse)

Resultat:
Den ønskede turnaorund blev ikke opnået, pga. budget, bureaukratiske processer og infleksibilitet i lokalområdet.

2008 – 2010

Souschef hos Dagli’ Brugsen Fraugde

daglibrugsen.dk

Opgaver:

  • Ansvar for afdelingerne: vin, frugt & grønt, bake-off og dertilhørende udstillinger.
  • Medansvarlig for butikkens vedligeholdelse og daglige drift, samt stedfortræder for uddeleren.
  • Ansvar for personale, herunder ansættelse og afskedigelse samt personalesamtaler.
  • Medansvarlig for ugeregnskab, salgsplanlægning og lønrapportering i Coops lønsystem, RAP.
  • Bestilling af varer og kontakt til sælgere og leverandører.

Udbytte og erfaring:

  • Erfaring og indsigt i den daglige drift og vedligeholdelse af en virksomhed i detailbranchen.
  • Udvikling af lederkompetencer via flere lederkurser, der alle har bidraget til personlig
    udvikling.
  • Vigtigheden af at være alsidig leder, med fokus på udviklingen af medarbejdere
  • Brugen af interne IT-systemer herunder lønsystemet RAP, Coops budgetprogram og systemer
    til måling af salg og avance (DataWarehouse)

2008 – 2008

Salgsassistent hos Coop Dagli’ Brugsen Thor

daglibrugsen.dk

Opgaver:

  • Daglig bestilling af varer til butikken.
  • Opfyldning af varer i butikken.
  • At sørge for at butikken altid leverede det bedste i form af sortiment og varer på hylderne.

Udbytte og erfaring:

  • Indblik i detailbranchen
  • Læring om vigtigheden af rytmer og rutiner

Uddannelse

2011 – 2013

Kontorelev med speciale i administration hos CPH West

CPH West (Nu Next Uddannelse København)

Afsluttende karakter: 10

2004 – 2007

HHX på Svendborg Erhvervsskole

sesg.dk

Afsluttende karakter: 10

Frivilligt arbejde

2016 –

Hjemmeside og nyhedsbrev for Digitale Tanker podcast

digitaletanker.com

En podcast om digitale tanker af digitale indfødte. Et fagligt frirum til dig. Om alt fra digital marketing og forandringskommunikation til neuromarketing og ledelse.

2016 – 2018

Medlems af ungdomsudvalget i Søndersø Boldklub

sondersobk.dk

Søndersø Boldklub er en fodboldklub med hjemsted i Søndersø på Nordfyn. I 2012 har boldklubben et fodboldhold placeret i Fyns serie 2. Desuden har klubben ungdomshold fra u8 til og med u17. Klubben har i de seneste år haft en massiv tilgang af ungdomsspillere.

2013 – 2014

Assistenttræner i Odense Boldklub for dame senior (Fynsserien)

OB amatør

Opgaver:

  • Medansvar for planlægning af sæsonen.
  • Løbende at evaluere holdets præstationer, samt optimering af holdopstilling og spillemæssig
    strategi.
  • Indsamling af statistik under kampe.
  • Sparring med cheftræneren omkring disposition af de forskellige spillere før og under kampe.
  • Ansvarlig for at finde sponsorer til holdet.

Udbytte og erfaring:

  • Indblik i foreningslivet fra en sportsklubs vinkel og sportens verden.
  • Undervise og lære fra mig på en let forklarelig og pædagogisk måde.
  • Individuel sparring med holdets spillere.

Resultat:
2 andenpladser i Fynsserien samt oprykning til Dameserie Vest.

2012 – 2014

Webmaster hos Dansk Fell Pony Forening

danskfellponyforening.dk

Opgaver:

  • Daglig vedligeholdelse af www.dfpf.dk
  • Implementering af nyt CMS i form af WordPress og nyt design på hjemmesiden.
  • Implementering af mailsystem til udsendelse af nyhedsbreve, via Mailchimp.
  • Forbedring af brugeroplevelsen, herunder implementering af Google Analytics, Google Calendar samt udsendelse af nyhedsbreve til foreningens medlemmer.
  • Opsætning af webshop til salg af merchandise.

Udbytte og erfaring:

  • Erfaring med CMS, mailsystem og Woo-commerce.
  • Brug af Googles værktøjer og apps.
  • Indsigt i forenings- og bestyrelsesarbejde.
  • Arbejde med analyseværktøjer til forbedringer af hjemmesiden.